29. 1. 2012

29.1.

Tak už jsem zase s Vámi.
Včera ráno jsem přiletěla z Benátek. Bylo tam nádherně, příjemné počasí, málo lidí a krásně jsem stihla všechno projít, dokonce několikrát. Na Laru jsem nenarazila, ba dokonce ani na její člun. Celý pobyt jsem se marně snažila najít něco, co by připomínalo speedboat v TR2, ale většinou jsem narazila jen na celkem podobné čluny, ale s kajutou. Poslední den jsem objevila téměř přesný model Lařina člunu, ale v trochu špatné kondici.


Benátky téměř vůbec nevypadají jako v Tomb Raider 2. Jsou méně barevné, hodně oprýskané a nikde ani stopa po červených markýzách. Snad všechny okna mají okenice, většinou zatažené, a tak domy vypadají celkem opuštěně. Rozhodně ale stojí za to se tam vydat a vidět je na vlastní oči.

2 komentáře:

  1. Benátky se mi líbily, ale pravda, je to už nějaký ten rok, co jsem tam byla. Asi je to tam teď jiné. Anebo se člověk na Benátky dívá jinak dětskýma očima a jinak teď :)
    Pravda, Lařin člun je asi jedinečný. Prolezla jsem internet píď po pídi, ale nenašla jsem originál, podle kterého vyrobili ten v TR2. Určitě je, jen někde schovaný.
    Máš pravdu, ty dva se tomu Lařinému docela podobají :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem právě měla pocit, že jsem ho někde na internetu zahlídla...on to byl taky člun z 90. let, dneska už se třeba nevyrábí. Škoda ale, těšila jsem se, že si do něj tajně vlezu a vyfotím se. :D

      Vymazat