14. 11. 2011

Nepoužité animace 2

Tentokrát testovány přímo ve hře. Z videa je jasné, proč vývojáři od animací upustili. Jednak je podivný skok snožmo dost pomalý, ale také velmi nepraktický. Naopak Lara se složenýma rukama při hráčově neaktivitě by byla příjemným zpestřením hry. Ale pokud mi paměť sahá, v devadesátých letech bylo naprosté minimum her, ve kterých by postavy reagovaly na neaktivitu hráče.


4 komentáře:

  1. No, ten skok skutečně působí dost neprakticky, i když je na pohled roztomilý:) To zakládání rukou vypadá dobře, ale moc mi jeho absence ve hře nevadí:) Koukám ale, že původně plánovali některé místnosti trochu jinak, co? Rozhodně zajímavé video.

    OdpovědětVymazat
  2. Je tam víc jiných věcí, ten skok by mi možná nevadil :)) Z videa bylo vidět, že možnost toho skoku, který nakonec ve hře byl a i možnosti tohohle zajímavého skoku tam je a hráč by teoreticky mohl jen na klávesnici dávat ten skok, který se mu líbí (alespoň jsem to tak pochopila). Každopádně v boji ten skok vypadá malinko kostrbatě. Sice je esteticky pěkný, ale jak říkáš, trošku nepraktický :)) To zakládání rukou by bylo moc pěkné. I když to ale Lara nedělá, i tak mi připadá neskutečně živá na tu dobu.
    Tomb Raider byl ve své době velmi pokrokový, jestli Lara zakládá ruce nebo ne z něj nedělá o nic méně pokrokovější hru :))

    Ale to jak Lara vylézala z vody mě trošku vyděsilo :D Ne, vím, že to ještě nebyla finální verze, ale jak plavala nad bazénem a pak prošla zavřenými dveřmi, bylo zajímavé :)) Nakonec udělali i průsvitnou vodu - to se mi líbí víc, než tahle modrá, která byla zřejmě v původním plánu.

    OdpovědětVymazat
  3. To, jak Lara vylézá z vody, si myslím, že je pouze lenost autora, který použil nějak divně floating cheat.

    OdpovědětVymazat